11 Δεκ 2011

«Αν σταματούσα να είμαι δήμαρχος θα πέθαινα»

Ο λόγος για τον Απόστολο Γκλέτσο που ηταν καλεσμένος της Ναταλίας Γερμανού το πρωί της Κυριακής . Μεταξύ των άλλων ο Δημάρχος Ανατολικής Φθιώτιδας είπε: «Ξαφνικά εκεί που περπατάγαμε ένας παππούς είπε “όλα γκλε”. Και έτσι, έγινε προεκλογικό σύνθημα» ενώ τόνισε: «Έψαχνα να βρω αυτό που μου έλειπε και το βρήκα. Μου αρέσει που είμαι Δήμαρχος στον τόπο μου».

Πώς πήρε, όμως, την απόφαση να ασχοληθεί με την τοπική αυτοδιοίκηση, αφήνοντας τον χώρο της υποκριτικής; Ο ίδιος εξήγησε: «Αυτή τη δουλειά πρέπει να την αφήνεις ένα τσακ πριν (αναγκαστείς να) την αφήσεις. Και επειδή ξέρω τι μου γίνεται … Βέβαια είχα κι άλλες δουλειές να ασχοληθώ εδώ στην Αθήνα, πέραν από αυτή που ξέρετε» ενώ παραδέχτηκε: «Αν χάσω τις επόμενες εκλογές, θα είμαι πάλι εκεί ως αντιπολίτευση. Αν σταματούσα να είμαι δήμαρχος στον τόπο μου, θα πέθαινα».

Σχετικά με την πρόσφατη σύλληψή του, ο Απόστολος Γκλέτσος είπε: «Τις χειροπέδες τις έβαλα εγώ για να κάνω το κόλπο μου με τα μέσα. Βεβαίως, θα χρησιμοποιήσω τη δημοσιότητά μου για το καλό του τόπου μου. Δεν κάναμε τσαμπουκά, όμως. Τα νόμιμα ζητούσαμε». 

 Ο Απόστολος Γκλέτσος επανέρχεται..Μετά τον θρυλικό καυγά του στο Δημοτικό Συμβούλιο και μετά των μόλις τριών ημερών εξαγγελιών του για μείωση των δημοτικών φόρων  δεν σταματά να μας εκπλήσει ευχάριστα,είμαστε πάντα κοντά σε τέτοιες ενέργειες και το έχουμε δείξει “όλα γκλε” λοιπόν!
                                                                  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου