14 Ιουν 2012

Η απάντηση της Ρένας Δούρου στη "Δημοκρατία"

Η υποψήφια βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Ρένα Δούρου, απάντησε στο χθεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας ''Δημοκρατία'', που έχει προκαλέσει έντονες συζητήσεις, και στο οποίο αναφέρεται ότι έχει αποκρύψει από το βιογραφικό της, τη συνεργασία που είχε με τον Ινστιτούτο Αμυντικών Αναλύσεων.

''Ένα βιογραφικό των 50 λέξεων δεν αποτυπώνει το σύνολο της επαγγελματικής μου δραστηριότητας. Ουδέποτε έχω αποκρύψει τη συμμετοχή μου στο Ινστιτούτο Αμυντικών Αναλύσεων, για την οποία είμαι υπερήφανη'', δήλωσε η Ρένα Δούρου σε συνέντευξη στην εφημερίδα City Press.

Και συνεχίζει: ''οι «δεσμοί» μου με τον πρώην υπουργό είναι το γεγονός ότι είχα την τιμή στα 28 μου χρόνια να επιλεγώ, επί προεδρίας του καθηγητή Συνταγματικού Δικαίου, Γιάννη Δρόσου, στη βάση των σπουδών πολιτικής ανάλυσης και των δημοσιευμένων εργασιών μου, ως πολιτική αναλύτρια στο Ινστιτούτο Αμυντικών Αναλύσεων''.

Και συνεχίζει: ''Αλίμονο αν αντιμετωπίζουμε τα αυτοδύναμα επιστημονικά ινστιτούτα των ελληνικών υπουργείων ως κομματικά ενεργούμενα του εκάστοτε υπουργού! Δηλαδή να υποθέσω ότι επί ΝΔ όσοι υπηρέτησαν στο εν λόγω ινστιτούτο ήταν κομματικά ενεργούμενα του εκάστοτε υπουργού; Μόνο πανικόβλητοι νόες μπορούν να εφεύρουν τέτοιες σχέσεις. Πρόκειται για φθηνές πρακτικές με φθηνά αποτελέσματα που φθηναίνουν τον πολιτικό διάλογο''.

Όσο για το πώς θα καθίσει σε διπλανά έδρανα στην επόμενη Βουλή με τον Ηλία Κασιδιάρη, έπειτα από την επίθεση που δέχτηκε η ίδια και η Λιάνα Κανέλλη, η Ρένα Δούρου επισήμανε ότι: ''Το πρόβλημα δεν είναι το πώς εγώ θα καθίσω στα ίδια έδρανα με τους νεοναζί αλλά το πώς αυτοί θα βρίσκονται στην ίδια αίθουσα με τον Μανώλη Γλέζο. Δεν είναι θέμα προσωπικό, ξέρετε. Είναι μια τεράστια, ιστορική και πολιτική ανορθογραφία. Πρέπει τα υπερκομματικά μηνύματα συμπαράστασης, που όντως έλαβα, να γίνουν πραγματικά φραγμός στην είσοδο της Χρυσής Αυγής στη Βουλή. Ειδάλλως θα είμαστε όλοι χαμένοι: και τα κόμματα αλλά το κυριότερο, η Δημοκρατία μας''.

           enikos.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου