8 Απρ 2012

«Περνάω τις χειρότερες οικονομικές περιόδους της ζωής μου»

Η Ευγενία Μανωλίδου και ο Άδωνις Γεωργιάδης, παραχώρησαν από κοινού συνέντευξη στην εφημερίδα Πρώτο Θέμα αποκαλύπτοντας άγνωστες πτυχές της προσωπικής τους ζωής μεταξύ άλλων.

Η Ευγενία πάντως μίλησε για την παραίτηση του Άδωνι από το υπουργικό αξίωμα:
«Όσο ήταν υπουργός ο Αδωνις τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα να τα διαχειριστούμε σε καθημερινή βάση, γιατί πλέον δεν υπήρχε ελεύθερος χρόνος για τίποτα. Ήταν μια εξαιρετικά δύσκολη εποχή για μένα που έχω συνηθίσει τον Άδωνι πιο ενεργό στην οικογενειακή μας ζωή. δεν σας κρύβω ότι η παραίτησή του με έκανε να νιώσω τεράστια ανακούφιση, γιατί θα επανερχόμουν στους παλιούς μου ρυθμούς... Από την πλευρά του πάντως ο Άδωνις Γεωργιάδης δεν φάνηκε να αμφιταλαντεύτηκε για αυτή την απόφαση «ούτε μια στιγμή, η κατάσταση ήταν οριακή», ανέφερε συγκεκριμένα. «Οι συνεργάτες του στο γραφείο την ημέρα που πήγαμε να μαζέψουμε τα πράγματά του έκλαιγαν»σχολιάζει η Ευγενία.

Οι δυο τους πάντως, μιλώντας στην εφημερίδα για την προσωπική τους σχέση, αναφέρουν ότι έχουν περάσει δυσκολίες αλλά και κάποιες ζήλιες. «Αν μπεις στη διαδικασία να ψάχνεις για να διαπιστώσεις τι συμβαίνει αργά ή γρήγορα η σχέση αυτή θα τελειώσει. Δεν θα πω ψέματα όμως, όλοι κατά καιρούς το έχουμε κάνει, γιατί είμαστε άνθρωποι με αδυναμίες: έχω ψάξει το κινητό της!» εξομολογείται ο κ. Γεωργιάδης.

«Όπως όλα τα ζευγάρια έχουμε περάσει δυσκολίες - και είναι λογικό να ξεπεράσουμε. Οι σχέσεις δεν είναι επίπεδες, έχουν σκαμπανεβάσματα», συμπληρώνει η Ευγενία Μανωλίδου.
Πάντως η ίδια είναι μια παραδοσιακή σύζυγος όπως αποκαλύπτει. «Ξυπνάω το πρωί και μου φέρνει τον καφέ και το πρωινό στο κρεβάτι» αναφέρει ο Άδωνις, που τονίζει και τα «πολιτικά» προσόντα της συζύγου του: «είναι προσηνής άνθρωπος, διαθέτει το χάρισμα της επικοινωνίας κι αν τη δείτε να μοιράζει προεκλογικά φυλλάδια θα εκπλαγείτε! Είναι σαν να το κάνει χρόνια».

Τέλος, οι δυο τους δεν παραλείπουν να αναφέρουν το πώς έχει επηρεάσει την οικογένειά τους και η οικονομική κρίση: «Οι επιχειρήσεις μου έχουν μεγάλο πρόβλημα, όπως και όλες. Αν προσθέσεις την πτώση του τζίρου, την Εφορία και τα χαράτσια, τα εισοδήματά μου δεν έχουν απλώς μειωθεί, έχουν μηδενιστεί. Βιώνω μία από τις χειρότερες οικονομικές περιόδους της ζωής μου», επισημαίνει ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Ο ίδιος πάντως, παρά τη ρήξη με το ΛΑΟΣ, παραδέχεται ότι θα πάρει τηλέφωνο τον κουμπάρο του, Γιώργο Καρατζαφέρη, το Πάσχα για ευχές, «αλίμονο άλλωστε», σημειώνει.

            parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου