5 Δεκ 2011

Η απάντηση του LAK

                                                                      
     Μία μέρα μετά τη σύλληψή του η κάμερα της εκπομπής "Πρωινό Mou" εντόπισε τον Λάκη Γαβαλά. Ο επιχειρηματίας μπορεί να μη θέλησε να δώσει ξεκάθαρες απαντήσεις για τη σύλληψή του και τις μελλοντικές του κινήσεις δεν δίστασε όμως να μιλήσει για όλα όσα του έχουν συμβεί το τελευταίο χρονικό διάστημα:

"Υπάρχει η καλή και η κακή πλευρά των ανθρώπων, υπάρχει η καλή και η κακή πλευρά των επιχειρηματιών. Εγώ θεωρώ ότι έχω διανύσει μία τεράστια καλή πλευρά της επαγγελματικής μου καριέρας, έχω φέρει το lifestyle στην Ελλάδα, έχω φροντίσει με τον καλύτερο τρόπο να το κάνω. Ζω σε μία χώρα από την αρχή μέχρι τέλος. Δεν έχω αλλάξει σαν στέλεχος στην εταιρεία μου. Αυτό ήμουν, είμαι και θα είμαι. Είχα μακροχρόνιους συνεργάτες. Τώρα όποιος δεν μπόρεσε να τα βγάλει πέρα και επιδείνωσε μία κατάσταση που η Ελλάδα προκαλεί σε γενικές γραμμές λόγω των συνθηκών που επικρατούν, αυτό είναι ένα θέμα που θα το δούμε στο μέλλον."


                 realgr
                                                                           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου