20 Δεκ 2011

Θα πεθαίνουν πραγματικά και δεν θα το πιστεύουμε.

 Αίσθηση και προβληματισμό σε όλους εμάς και εκνευρισμό στους ενδιαφερόμενους έχουν προκαλέσει τα ανώνυμα δημοσιεύματα διάφορων ιστολογίων που μέσα σε λίγες μέρες ανακοίνωσαν τους θανάτους των Κωνσταντίνου Χριστοφόρου,TUS,Απόστολου Γκλέτσου και Χρήστου Χωμενίδη.

Ο καθένας απο αυτους αντέδρασε με τον δικό του τρόπο βέβαια αλλά ένας ένας και οι υπόλοιποι επώνυμοι περιμένουν την δική τους αναγγελια θανάτου.

Ο TUS στην προσωπική του σελίδα στο facebook απάντησε στα δημοσιεύματα με ένα διασκευασμένο πατριωτικό τραγουδάκι.
Ο Απόστολος Γκλέτσος το αντιμετώπισε με χιούμορ λέγοντας «Όντως έχω χάσει τη μάχη με την ζωή. Δεν μιλάμε από την ίδια διάσταση. Εγώ είμαι σε άλλη», είπε και συνέχισε: «Δεν θα κινηθώ νομικά, αφού μέχρι το Σάββατο που είναι η κηδεία μου δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί».

Ενώ ο Χρήστος Χωμενίδης εμφανώς ενοχλημένος δήλωσε  "Θα κυνηγήσω το θέμα δικαστικά για να μη συμβεί το ίδιο σε άλλον"
Επίσης σημείωσε ότι είχε στοχοποιηθεί τις τελευταίες ημέρες εξαιτίας μιας ανάρτησής του στο Facebook, στην οποία έκανε λόγο για καπήλευση του ονόματος του Αλέξη Γρηγορόπουλου από εκείνους που ήθελαν να κάνουν "τη δική τους επανάσταση".
"Ακολούθησε οχετός ύβρεων στη σελίδα μου", τονίζει ο συγγραφέας, ενώ κάποιος δεν δίστασε να του γράψει πως "έρχονται κρεμάλες". 

Φαίνεται πως ο "ηλεκτρονικός Χάρος" θα έχει πολύ δουλειά φέτος.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου