18 Νοε 2011

Χώρισε η Ντέμι Μουρ

                                                          
Με «μεγάλη λύπη» η Ντέμι Μουρ ανακοίνωσε την Πέμπτη το τέλος του γάμου της με τον κατά 16 χρόνια νεώτερό της ηθοποιό Άστον Κούτσερ.
Η Μουρ, γνωστή για την αγάπη της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δεν ανακοίνωσε τον χωρισμό της μέσω του Twitter, αλλά με μία λιτή ανακοίνωση που έδωσε στη δημοσιότητα ο εκπρόσωπός της.
«Με μεγάλη λύπη και βαριά καρδιά αποφάσισα να βάλω τέλος στον εξάχρονο γάμο μου με τον Άστον. Ως γυναίκα, μητέρα και σύζυγος διατηρώ κάποιες αξίες και σε αυτό το πνεύμα έχω επιλέξει να προχωρήσω στη ζωή μου. Πρόκειται για μία δύσκολη στιγμή για εμένα και την οικογένειά μου» γράφει στην ανακοίνωση η Μουρ, ζητώντας απ' όλους -κυρίως από τα μέσα ενημέρωσης- να σεβαστούν τις προσωπικές της στιγμές.
Λίγα λεπτά μετά τη δημοσιοποίηση της ανακοίνωσης, ο Κούτσερ έγραψε στον λογαριασμό του στο Twitter: «Θα λατρεύω για πάντα στις στιγμές που έζησα με την Ντέμι. Ο γάμος είναι ένα από τα δυσκολότερα πράγματα του κόσμου, και κάποιες φορές διαλύεται».
Η είδηση του χωρισμού του διάσημου ζεύγους προφανώς επιβεβαιώνει τις κακές γλώσσες, που τους τελευταίους μήνες μιλούσαν για τα ...παραστρατήματα του 33χρονου ηθοποιού.
Σύμφωνα με το Associated Press, στο δικαστήριο του Λος Άντζελες δεν έχει κατατεθεί -προς το παρόν- αίτηση διαζυγίου.
Το ζευγάρι ενώθηκε με τα ιερά δεσμά του γάμου το 2005. Είχε προηγηθεί, το 2000, το διαζύγιο της Μουρ από τον διάσημο πρωταγωνιστή Μπρους Γουίλις, με τον οποίο απέκτησε τρεις κόρες 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου